اخبار سیاسی و اقتصادی ایران

  • ۰
  • ۰











persian music

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

می دونی هر کجا باشی حواسم سمت تو میره قلب من

تمام می دونن پیشته دست تو گیره دل نکن

تو که می دونی نمی تونه جات و بگیره قلب من

بی تو میمیره

پس نزن تک تک خاطره هامون از توی قلبت

دست نزن به کسی که یه روزی بشه پاره قلبت

از دلمتو که بدی ندیدی بگو درد تو چی بود عشق من

عشق تو کی بود

از من چی می مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

از من چی مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

جهت چه دل تو داره منو داره میبره از خاطره ها

دل آسان ی من منتظرش نباش

می بایست عاشق تو همـواره باشه دلم

بگو دردم و من تو نیستی به کی بگم

از من چی می مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

از من چی مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

  • ۹۵/۰۳/۰۶
  • سروش عاشوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی